Hvordan kan jeg bruke Pindena Innsjekk appen?

Slik bruker du Pindena Innsjekk

Aktiver QR-kode i aktiviteten, og bruk appen når deltagerne skal registrere seg for oppmøte.

QR-kode må aktiveres

  • Aktiver QR-kode for aktiviteten under Oppsett > Avansert, huk på Inkluder QR-kode
  • QR-koden sendes automatisk med i påmeldingsbekreftelsen til deltager. 
    NB! Husk å inkluder dette for ekstradeltager også!

Forberedelse til arrangement

  • Informer deltagerne om QR-kodens hensikt slik at de husker å medbringe den ved oppmøte.
  • Last ned Pindena Innsjekk på din mobil eller nettbrett. 

Registrering ved oppmøte

  • Logg inn i Pindena med ditt brukernavn og passord.
  • Velg aktivitet, og start innsjekking! 
  • Er det mange deltagere som skal sjekkes inn anbefales det å trykke seg inn på Deltagerlisten i appen litt på forhånd så den er lastet.
  • Skann QR-koden til deltagerne når de kommer.
    De blir automatisk satt som "Møtt opp".

Tips til bruk av Pindena Innsjekk app

  • Deltageren kan vise frem QR-koden på skjerm eller utskrift.
  • Ved mobilvisning, pass på at de har høy nok lysstyrke på mobilen.
  • Det kan være mange brukere av appen, men alle bør ha egen bruker i Pindena påmeldingssystem,
    slik at de logger seg inn med sin egen e-post og passord.
  • Har dere Enterprise lisens, og ønsker at dørvakter osv skal laste ned appen, så er dette helt trygt ved at dere kan opprette en ny avdeling for den spesifikke aktiviteten og de som skal ha tilgang.
  • Les tips for innsjekk av deltagere på Pindenas blogg.
Svarte dette på spørsmålet ditt? Takk for tilbakemeldingen There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss