Hvordan endre betaling hvis deltager endrer påmeldingen sin etter betaling?

Påmeldingssystemet har ikke funksjonalitet for å korrigere betalinger, men en endring kan løses på disse måtene:

1. Refunder innbetalt beløp i Stripe / Netaxept (eller hos annen betalingsleverandør)

2. Krediter faktura/kvittering på deltageren i Pindena

3. Korriger deretter påmeldingen slik at beløpet de skal betale blir riktig.

Hvis det er begrenset antall plasser og du vil la deltageren beholde plassen sin:
4. Endre status på deltageren til Reservert
5. Send e-post med link til deltagervisningen og be deltageren betale nytt beløp        
Deltageren må i dette tilfellet gå inn og betale i løpet av 15 minutter etter at status er satt til Reservert, ellers endres status til Utgått og man risikerer at plassen deres blir tatt av noen andre.

Hvis det er fritt antall plasser eller du ikke ønsker at deltageren skal ta opp plass før han har betalt rett beløp:
4. Endre status på deltageren til Invitert 
5. Send e-post med link til deltagervisningen og be deltageren melde seg på og betale på nytt når det passer.       

I begge tilfeller vil det henge igjen en linje i betalingsrapporten som inneholder det første beløpet som ble betalt. Dette gjelder også på deltagerens økonomi-oversikt.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss