Jeg har fått beskjed om at påmeldingssystemet skal oppgraderes. Hva betyr dette?

Påmeldingssystemet er i konstant utvikling, men for at kundene våre skal få tilgang til og glede av ny funksjonalitet og bugfiks må vi oppgradere løsningen.

  • For kunder som ikke har spesialtilpasninger kan oppgraderingen være gjennomført på under 15 minutter, og løsningen vil vanligvis kun være utilgjengelig i et par minutter i løpet av denne tiden. Oppgradering utføres uten ekstra kostnad for kunder uten spesialtilpasninger.
  • Kunder med spesialtilpasninger som ønsker å bringe spesialtilpasningene videre med inn i en ny versjon vil oppleve at oppgradering tar lenger tid, avhengig av kompleksiteten av tilpasningen. Denne typen oppgradering regnes som fakturerbart arbeid med mindre andre avtaler er gjort, da spesialtilpasningene også må oppgraderes.

Når vi oppgraderer vil dere ikke komme inn på systemet, og vil se en side hvor det står at vedlikehold pågår. Da er det bare å logge seg inn igjen etter ca 15 minutter, da bør vi være ferdig med oppgraderingen.

Svarte dette på spørsmålet ditt? Takk for tilbakemeldingen There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss