Aktiviteten vises ikke på aktivitetsoversikten

Det er veldig viktig å passe på hvilke datoer du har satt på aktiviteten. 
Start og slutt dato skal være det konkrete tidsrommet når aktiviteten holdes. 
Det skal ikke være satt dato basert på tidsrommet som deltagere kan melde seg på.

Det kan dermed skje at man ikke ser aktiviteten sin lenger på aktivitetsoversikten. Dette kan være grunnet at det har gått 1 måned siden aktiviteten sin startsdato.
Hvis det stemmer, og du har aktiviteter som varer så lenge, så finner de uansett aktivitetene enkelt ved å trykke på "Vis avholdte aktiviteter"

Du kan velge mellom to valg for å filtrere aktivitetslisten: (det samme gjelder for gruppe og spørreundersøkelser)

  • Vis bare mine aktiviteter
  • Vis avholdte aktiviteter

Det kan også være at hvis dere har Enterprise, så vil man ikke se aktivitetene til de i en annen avdeling.

Svarte dette på spørsmålet ditt? Takk for tilbakemeldingen There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss