Personvernerklæring Pindena AS

Personvernerklæring

Les Pindena AS sin personvernerklæring her.

Sist oppdatert 29.06.2022

Personvernerklæringen gjelder for kunder av Pindena AS, og er ikke gjeldende for tredjeparter som deltagere.

Ansvarlig selskap for innhenting og bruk av dine personlige opplysninger er Pindena AS, org. nr 999 183 719. Pindena kan kontaktes på gdpr@pindena.no

Du kan til enhver tid få innsyn i hvilke opplysninger vi har lagret om deg eller gjøre bruk av retten du har til å sperre eller slette dataene. Er du en deltager så må du kontakte arrangøren for å få innsynet.

Når og hvor registrerer vi personopplysninger?

  • Henvendelser til support registreres i HelpScout.
  • Viktig henvendelser og registrering til kurs o.l. registreres i OnePage CRM.
  • Henvendelser til salg og registrering i skjema på nettsiden registreres i OnePage CRM.
  • Nye kunder registreres via et skjema i Pindena ordrebekreftelse. Informasjonen lagres i regnskapssystemet Tripletex og i OnePageCRM. 
  • I Pindena CheckIn kan deltagere registreres ved ankomst.

Hvilken informasjon samler vi inn fra våre kunder?

  • Ved nytt kundeforhold lagrer vi informasjon som fylles ut i bestillingsskjema.
  • Vi henter e-postadresse og navn til systemadministrator fra systemet for å sende viktig informasjon.
  • Vi henter e-postadresse og navn på brukere fra systemet for å sende viktig informasjon, samt relevante nyheter. 
  • Vi henter ut antall brukere, sist innlogging og antall aktiviteter en bruker har opprettet. 
  • Antall SMS blir hentet ut slik at vi kan fakturere i etterkant. 
  • IP adresser av våre brukere lagres i 14 dager.
  • Ved support og andre henvendelser lagrer vi informasjonen som kunden oppgir; navn, firma e-post og telefonnummer.
  • Om brukere melder seg på kurs, lagrer vi informasjonen de oppgir; navn, firma, e-post og telefonnummer.

Hva med informasjonen sendt inn fra deltagere?

  • Våre kunder utformer skjema slik de selv ønsker, og samler inn informasjon de anser som nødvendig.
  • Pindena bruker ikke informasjonen som blir samlet inn fra deltagere. Kundene er pålagt å følge Personvernloven og å opptre saklig og lovlig ved innsamling av personopplysninger.
  • Pindena AS behandler personopplysninger ved at det lagres i systemet, og dermed også på databaser på servere i Oslo eller Stockholm.
  • I Pindena CheckIn vises kun informasjon som deltageren har oppgitt ved påmelding, og denne kan ikke endres. Det er kun status for oppmøte som endres i appen.
  • Pindena AS videresender ikke personopplysninger til tredjepart, utenom behandling som inngår i Databehandleravtalen mellom Pindena og kunden.

Hva bruker vi info til

Informasjon som vi mottar ved utfylling i et av våre skjema, eller henvendelser til oss, blir som regel brukt til å:

  • Kommunisere med kunden.
  • Sende ut informasjon om viktig oppdateringer i systemet.
  • Sende ut invitasjoner til våre kurs.
  • Utsendelse av faktura fra vårt regnskapssystem.
  • Pindena bruker ikke informasjonen som samles inn av våre kunder.

Pindena sin nettside

  • Samler inn cookies (informasjonskapsler)
  • Samler inn info som man fyller ut i våre skjema.
  • Innhenting av statistikk i form av «heatmaps» via Microsoft Clarity for å forbedre våre nettsider og informasjonsflyt.

Pindena CheckIn app

  • Kan registrere deltagere som ankommet på en aktivitet.
  • Viser begrenset informasjon om deltageren: Navn, e-post, telefonnummer, status, betalingsstatus og oppmøte.
    Tekst kan ikke endres eller kopieres.
  • Bruker kamera på mobilen til å ta bilde av QR-koden til deltageren.
  • Kan bruke lommelykt for å få nok lys ved skanning av QR-koden.
  • Trenger full nettverkstilgang for å sende informasjon videre til påmeldingssystemet.
  • Mellomlagrer innloggingsinformasjon, dersom «Hold meg innlogget» aktiveres.

Svarte dette på spørsmålet ditt? Takk for tilbakemeldingen There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss