Personvernerklæring Pindena AS

  • Når registrerer vi personopplysninger?:
    • Vi registrerer opplysninger når vi får henvendelser via support e-poster eller telefoner, andre henvendelser, inngår nye kundeforhold, melder seg på våre kurs og lignende.
    • Ved support henvendelser av våre kunder registreres det i vårt support e-postsystem som kalles HelpScout.
    • I nye kundeforhold samler vi inn informasjonen ved at dere fyller ut skjema. Når noen fyller ut vårt skjema for prøveløsning, blir dette registrert, og vi henter inn mer informasjon om personen om vi behøver.  
  • Hvilken informasjon samler vi inn fra våre kunder?:
    • Nytt kundeforhold: Her samles det inn informasjon om økonomi, grunnet at lisenser faktureres. Informasjon fylles også ut i vårt regnskapssystem, Tripletex. Her hentes ofte informasjon med organisasjonsnummer, og ellers det som den nye kunden har fylt ut i skjema.
    • IP adresser av våre brukere lagres i 14 dager.
    • Support eller andre henvendelser. Her er informasjonen som kunden selv oppgir: e-post, telefonnummer, navn, blir lagt inn i vårt CRM system og epostsystem.
    • Kurs: om noen melder seg på våre kurs, samles inn informasjonen de fyller ut. Navn, firma, epost og telefonnummer.
  • Hva med informasjonen sendt inn fra deltagere?:
    • Våre kunder utformer selv skjema slik de selv ønsker, og samler inn informasjon som kunden selv ønsker.
    • Vi gjør ikke noe med informasjonen som blir samlet inn. Våre kunder spør om informasjonen de ønsker, og informasjonen lagres.
    • Pindena AS behandler denne informasjonen ved at det lagres i systemet, og dermed lagres på databaser på servere.
    • Pindena AS videresender ikke til tredjepart.
  • Hva bruker vi info til:
    • All informasjon om våre kunder som vi mottar ved utfylling av et av våre skjema, eller henvendelser til oss, blir som regel brukt til å kommunisere med kunden.
    • Sende ut viktig informasjon om viktig oppdateringer av systemet.
    • Sender ut invitasjoner til våre egne kurs i systemet.
    • Utsendelse av faktura i vårt regnskapssystem.
    • Bruker ikke informasjonen som samles inn av våre kunder.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss