Hvordan automatisk fakturere deltagere fra eget regnskapssystem?

Du sparer store mengder manuelt arbeid ved å koble sammen Pindena påmeldingssystem med ditt eget regnskapssystem. (Visma Business, Tripletex, Xledger etc)

KOM I GANG: 

  1. Ta kontakt med Pindena support. 
    1. Vi trenger følgende: 
      1. Navn på regnskapssystemet dere bruker. 
      2. Kontaktinformasjon i regnskapssystemet: Navn, telefonnummer og epost. 
  2. Pindena vil kontakte ditt regnskapssystem og innhente nødvendig teknisk informasjon. 
    1. a. Det kan være flere alternative måter å kommunisere med ditt regnskapssystemet. Eksempel: 
      1. Fil (standard eller tilpasset) 
      2. Web Service (API) 
  3. Du mottar pristilbud og anbefalt metode mellom Pindena Påmeldingssystem og ditt regnskapssystem. 
  4. Demo, spørsmål og svar. 
  5. Bekrefter kjøp. 
  6. Integrasjon 
    1. a. (I de fleste tilfeller bruker vi ca. 14 dager på sammenkoblingen.)

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss