Arrangementet er avlyst. Hvordan gjør jeg dette?

Hvordan avlyse ditt arrangement og si ifra til deltagerne via Pindena Påmeldingssystem? 

I disse Koronavirus tider, så er det mange som er nødt til å avlyse sine arrangementer. Dette er hvordan det gjøres i Pindena Påmeldingssystem, samt at man får sagt ifra til deltagerne:

1- Gå inn på den aktuelle aktiviteten det gjelder. 

2- Om påmeldingen fortsatt er åpen, kan det være lurt å endre påmeldingsfristen, under Oppsett > Grunnleggende. 

3- Trykk deg til påmeldingsskjema. Det kan være greit at det står skrevet også i Påmeldingsskjema, i tilfelle noen klikker seg inn og der for å se. Skriv et sted i teksten at arrangementet er avlyst. Gjerne i stor og rød skrift, så den er litt mer synlig. 

Bildet viser at du kan markere teksten du vil endre, trykk på Formats > Heading og velg Heading 1 som er størst. Så kan du trykke på A, nesten helt til høyre for å endre skriftfarge til feks rød. Du kan også trykke på B, som gjør skriften fet.

4- Varsle deltagere. Nå bør du sende enten E-post eller SMS (eller begge), til deltagerne om at arrangementet er avlyst. Trykk deg inn på Deltager, og marker de som er “Påmeldt”. Trykk så i avkrysningsboksen som er ved siden av Slett knappen, da skal alle de påmeldte være markert, og du kan trykke på Send knappen, og deretter enten Epost eller SMS. 

Om du feks sender e-post. skriv her inn et passende emne, samt tekst, og trykk på Send knappen. Lurer du på om meldingen din ble sendt, da kan du trykke på Kommunikasjon øverst under tittelen til arrangementet ditt, så på enten Utboks eller Sendt, der vil da meldingene ligge.  

Svarte dette på spørsmålet ditt? Takk for tilbakemeldingen There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss