Sjekkliste for en Pro aktivitet som Webinar
- Opprett aktiviteten.
- Opprett aktiviteten og skriv inn ønsket tittel, trykk på +Ny aktivitet
- Oppsett > Grunnleggende. Fyll ut all nødvendig informasjon og datoer. Under "Sted" fyll ut enten linken til webinaret, eller programmet dere bruker.
- Oppsett > Design. Velg et tema, bilder, tilbakemeldingstekster og innstillinger.
- Fyll ut Påmeldingsskjema, og be om den informasjon som trengs.
- Oppsett > Epost-oppsett. Sørg for at det er korrekte epostadresser, og tekst som står oppført.
- Deltagere
- Importer deltagere via en Excel fil, send ut link til påmeldingen via ekstern e-post, eller legg ut linken på en nettside.
- Send ut invitasjon, og la påmeldingene starte!
NB! Som arrangør bør dere alltid teste påmeldingen og melde på dere selv, slik det vil være for en faktisk deltager.