KI-assistent CoreAI
Før dere starter å stille spørsmål får dere opp et vindu med generelle vilkår.
Vi får se alle spørsmål som kommer inn, men vi vet ikke hvem som stille de. Så det er viktig at hvis det er noe helt spesifikt, kanskje i forbindelse med hvordan du har satt opp et arrangement - så må du kontakte oss på support@pindena.no for at vi kan gi deg konkret hjelp.
KI-Assistenten kan mange språk, så selv om vår nettside og de aller fleste FAQ artikler er på norsk, så kan dere spørre på engelsk, svensk, tysk, portugisisk eller dansk.
Når den er installert hos dere, vil den vises nede i høyre hjørne.
- Skriv fullstendige spørsmål og bruk spørreord.
- Du kan skrive til den på engelsk, eller ditt ønsket språk utenom norsk også.
- Unngå spesifikke spørsmål som er om hvordan du har gjort noe i deres side, KI-assistenten ser ikke hva dere gjør.
KI-assistenten kan IKKE SVARE på spørsmål vedrørende deltagere, dine arrangement og lignende. Den vet IKKE noe om dine arrangement eller data fra deres side. Den er kun opplært i vår nettside og hjelpeside.
Si ifra til support om dere ønsker at den skal deaktiveres for deres side.