KI-assistent CoreAI

Før dere starter å stille spørsmål får dere opp et vindu med generelle vilkår.

Vi får se alle spørsmål som kommer inn, men vi vet ikke hvem som stille de. Så det er viktig at hvis det er noe helt spesifikt, kanskje i forbindelse med hvordan du har satt opp et arrangement - så må du kontakte oss på support@pindena.no for at vi kan gi deg konkret hjelp.

KI-Assistenten kan mange språk, så selv om vår nettside og de aller fleste FAQ artikler er på norsk, så kan dere spørre på engelsk, svensk, tysk, portugisisk eller dansk.

Når den er installert hos dere, vil den vises nede i høyre hjørne.


For å hjelpe deg med det du lurer på, benytter KI-assistenten seg av vår kunnskapsbase, vår FAQ, med flere hundre hjelpeartikler, samt vår nettside med mye informasjon.
Pindena tilbyr fortsatt support til de med supportavtale, men ved å først spørre vår KI-assistent så kan dere få mye raskere hjelp, selv utenfor våre åpningstider.

For at KI-assistenten skal kunne gi deg gode svar, anbefaler vi at du følger disse enkle rådene:
  • Skriv fullstendige spørsmål og bruk spørreord.
  • Du kan skrive til den på engelsk, eller ditt ønsket språk utenom norsk også.
  • Unngå spesifikke spørsmål som er om hvordan du har gjort noe i deres side, KI-assistenten ser ikke hva dere gjør.

KI-assistenten kan IKKE SVARE på spørsmål vedrørende deltagere, dine arrangement og lignende. Den vet IKKE noe om dine arrangement eller data fra deres side. Den er kun opplært i vår nettside og hjelpeside.


Vi håper du vil prøve vår nye KI-assistent laget av CoreTrek.
Vi vil gjerne høre deres tilbakemeldinger angående vår nye assistent.

Si ifra til support om dere ønsker at den skal deaktiveres for deres side.

Svarte dette på spørsmålet ditt? Takk for tilbakemeldingen There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss