Hvordan rettes feil og andre henvendelser?
Beskrivelse av forskjellige typer henvendelser:
- Rapportering av feil i Pindena Påmeldingssystem er alltid gratis.
- Hjelp til å bruke systemet er gratis med supportavtale og opplæring.
NB For Enterprise-kunder skal alle henvendelser gå via egne superbrukere. - Alle andre henvendelser skal som regel belastes kunden time for time til veiledende timepris.
Hvordan retter vi feil i Pindena Påmeldingssystem?
- Alvorlige og kritiske feil i standardkode rettes umiddelbart og kostnadsfritt.
- Øvrige feil rettes som en del av standardutvikling og prioriteres avhengig av alvorlighetsgrad.
Annet enn feil i systemet:
- Andre feil som skyldes gammel versjon rettes ved at vi oppgraderer kostnadsfritt til nyeste versjon.
NB Tiden vi bruker på å oppgradere tilpasninger belastes kunden time for time til veiledende timepris. Kunden kan velge å fjerne en tilpasning for å minimere denne kostnaden. - Retting av feil i tilpasninger som er godkjent og satt i produksjon belastes kunden time for time til veiledende timepris.
- Ønskes det tilpasning så er dette ikke mulig i Basic. Ta kontakt med oss ang muligheten for utførelse, tid og kostnad.
- Trenger dere hjelp, og lurer på noe angående funksjoner, så dekkes dette av supportavtale!
Feil rapporteres til support@pindena.no eller telefon 33 80 65 01.
Ved varsling bør det angis aktivitets ID og skjermdump som kan vise til feilen.