Hva innebærer supportavtale?
Har dere supportavtale, så innebærer det at vi hjelper dere som har hatt opplæring; med vanlige supporthenvendelser. Merk: dere må ha deltatt på kurs/opplæring.
Vi er nødt til å ha begrensninger på support, da vi har noen kunder som er over 100 brukere. For Enterprise kunder, er det de med "Enterprise SuperAdmin" roller som kontakter Support. Vi må også skille på hva som er direkte feil og konsekvenser utført av brukeren, og hva som er feil i systemet. Les også artikkelen: Hvordan rettes feil og andre henvendelser.
Hva innebærer supportavtalen:
- Henvendelser som omhandler deres aktiviteter, og ting dere da ikke får til
- Spørsmål ang funksjoner
Hva innebærer IKKE supportavtalen:
- Kvalitetssikring av aktivitet; sjekke at alt fungerer korrekt før publisering.
- Rettelse av feil utført av brukere.
- Innhenting av deltagere som bruker har slettet.
- Innhenting av grupper som brukere har feilplassert.
- Endring av url.
- Legge til brukere.