Hvordan endre betalingsstatus på en deltager?

Det kan skje tilfeller hvor man behøver å endre betalingsstatusen på en deltager.
Som for eksempel hvis man har opplevd noe kluss med PayPal eller Stripe, eller noen har betalt rett til et kontonummer, men er sikker på at man har mottatt pengene.  

Dette henter ikke Pindena opp siden det er andre system, så man må dermed legge det inn selv. 

LES HER om det er behov for å kreditere deltageren.

Det kan være behov for å endre betalingstatus på deltager, feks ved bruk av faktura og automatisk purring. Endres dette på hver av deltagerne, etter dere har registrert innbetaling i deres regnskapssystem.

  • Gå på den deltageren det gjelder. Trykk på "Endre" knappen.
  • Scroll ned til "Økonomi" og trykk på det.
  • Scroll ned på siden igjen, helt nederst står det "Betalingsstatus". 
  • Velg her "Betalt".

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss