En ekstern samarbeidspartner ønsker å ha tilgang til oppdatert deltagerliste, hvordan ordner vi det?

Denne funksjonen er tilgjengelig fra lisens Pro og oppover. 

Det er kun direkte ansatte i bedriften som eier Pindena-lisensen som kan opprettes som brukere i systemet. 

Det er derimot mulig, via et satt passord, å gi eksterne samarbeidspartnere (som for eksempel hoteller) tilgang til deltagerlisten i Excel-format. Listen holdes konstant oppdatert, og kan lastes ned når som helst for å få oppdatert versjon.

Eksporten aktiveres ved å gå til:  

  1. Oppsett > Avansert >og skroll nesten nederst på siden hvor det står: Eksport.
  2. Legg inn et valgfritt passord her, og lagre. 
  3. Oppgi passordet til dine samarbeidspartnere sammen med tilhørende link, så vil de få mulighet til å laste ned deltagerliste.


Skal noen eksterne ha tilgang i systemet?

Det er også mulig å gi brukere tilgang med rolle "Lesetilgang".

NB! Les hva det innebærer før du setter noen til den rollen.

Svarte dette på spørsmålet ditt? Takk for tilbakemeldingen There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss