En ekstern samarbeidspartner ønsker å ha tilgang til oppdatert deltagerliste, hvordan ordner vi det?
Denne funksjonen er tilgjengelig fra lisens Pro og oppover.
Det er kun direkte ansatte i bedriften som eier Pindena-lisensen som kan opprettes som brukere i systemet.
Det er derimot mulig, via et satt passord, å gi eksterne samarbeidspartnere (som for eksempel hoteller) tilgang til deltagerlisten i Excel-format. Listen holdes konstant oppdatert, og kan lastes ned når som helst for å få oppdatert versjon.
Eksporten aktiveres ved å gå til:
- Oppsett > Avansert >og skroll nesten nederst på siden hvor det står: Eksport.
- Legg inn et valgfritt passord her, og lagre.
- Oppgi passordet til dine samarbeidspartnere sammen med tilhørende link, så vil de få mulighet til å laste ned deltagerliste.
Skal noen eksterne ha tilgang i systemet?
Det er også mulig å gi brukere tilgang med rolle "Lesetilgang".
NB! Les hva det innebærer før du setter noen til den rollen.