Vilkår og salgsbetingelser for deltager
Om dere benytter kortbetaling så kan dere bli bedt av deres leverandør om å måtte inkludere dette i siden og skjema.
Dette må dere selv legge til, og kan legges til på mange ulike måter:
- en tekst på siden eller som bunntekst.
- en ny side som dere linker til.
- legge det til i en side hvor dere også har "samtykke" tekst. (LES mer om samtykke her, dette er et eget felt i skjema som de må huke av for å kunne melde seg på, hvis dere aktiverer det).
NB- husk å pass på om aktiviteten det gjelder selger til firma eller forbruker, da dere potensielt har ulike betingelser for disse (kurs for alle ansatte eller billett til teater for en person). Beste er om dere kan skrive noe som generelt vil passe begge.
Forslag til hva dere kan skrive om i salgsbetingelser / vilkår:
- hvilken betalingsleverandør dere benytter (feks Swedbank eller NetAxept)
- angrefrist.
- retur.
- info om frister, eventuell endring av pris og avmelding.
- hvilke kortleverandører deltagere kan benytte. (spør deres kortbetalings leverandør om dere ikke vet)
- personopplysninger (LES her for hvilke personopplysninger som faktisk blir hentet fra deltagere i Pindena "Hva med informasjonen sendt inn fra deltagere?")