Utsett faktura

Hvordan funker dette?

Dersom du bruker faktura fra Pindena, kan du nå velge at det ikke opprettes å sendes ordre ved påmelding, men til en fastsatt dato.

Deltageren vil se oppsummering i sin påmeldingslenke, og de vil få oppsummering av pris i påmeldingsbekreftelsen.


Hvordan setter jeg det opp?

Under Oppsett > Avansert på aktiviteten kan du aktivere faktura. Da får du opp 2 felt. Datofelt og et tekstfelt. Tekstfeltet for leveringsbetingelser er ikke nytt, bare flyttet litt på, og er en kommentar som man kan legge ved på faktura/ordre.

Datofeltet er nytt, og her kan du bestemme datoen som ordre/faktura skal sendes ut fra systemet. Fristen du setter gjør at systemet ikke oppretter ordre eller kreditnota før denne datoen.

Ved opprettelse av en aktivitet, vil datoen automatisk være dagens dato, slik at hvis man ikke ønsker å benytte seg av "utsett faktura" så trenger man ikke gjøre noe mer.

Obs, husk å gå til Oppsett > Epost og huk av for "Legg med produktoppsummering i e-posten"

Obs, i påmeldingsbekreftelsen er det også mulig å inkludere følgende kode: {INVOICEDATE}.

Da kan det være fint å skrive noe som: "Du vil motta faktura fra oss etter {INVOICEDATE}. "

Hvordan funker dette med ordreintegrasjon?

Dersom du har ordreintegrasjon, vil ordre eller kreditnota heller ikke overføres til regnskapssystemet.

På den måten vil det bli mindre administrasjon og oppfølging i regnskapssystemet.

Dersom du ønsker at ordre skal opprettes ved påmelding, aktiverer du faktura som vanlig, og da kommer automatisk dagens dato.

Om du skal ønske å endre på påmeldingen til deltageren, må du huske å kreditere ordre manuelt fra Pindena, eller fra regnskapssystemet.

Svarte dette på spørsmålet ditt? Takk for tilbakemeldingen There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss