Hvordan sender jeg en faktura til en deltager?

For å sende faktura til deltager er det da 2 ulike måter:

  1. Trykk på navnet til deltageren, så åpnes selve påmeldingen. Scroll ned til det gule feltet, og trykk på på Vis betalinger. Deretter trykker du på selve fakturaen, som vises i blått, og derifra kan du velge "Send faktura". 
  2. Velg den (eller flere) som skal motta faktura, huk av til venstre for deres navn i avkrysningsboksen. Etter du har valgt de som skal motta faktura, trykk på Send > Epost. Her skriver du inn emnefelt og innhold i e-posten. Trykk på "Innstillinger", så vil det vises et valg om å inkludere faktura, huk av på denne. Etter du er fornøyd med tekst, så kan du trykke Send. 

For å kunne gjøre slikt i eget regnskapssystem, så må man ha integrert EHF-ordre.

OBS, husk at dere har satt opp innstillingene for faktura riktig med bankkontonummer. Om deres bankkonto krever et KID nummer for å akseptere innbetaling, si ifra til Pindena, så kan vi løse det sammen. 

NB! Ved alternativ 2, pass på at dere faktisk har opprettet faktura for disse deltagerne. Følg da punkt 1, for å se om det er opprettet faktura.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss