Hvordan setter jeg opp betalingsløsningen for påmeldingssystemet?

For Pro- og Premium-lisenser kan påmeldingssystemet håndtere kjøp og salg av produkter, men vi bruker eksterne betalingsløsninger som dere selv må sette opp. Det er altså ikke vi som håndterer selve betalingene, men vi holder oversikt over betalinger som er gjort/ikke gjort, hvilke produkter som er kjøpt osv. Det er tre ulike betalingsløsninger som er tilgjengelig i påmeldingssystemet.

SØK opp Stripe og Faktura i FAQ'en for å vite mer om hvordan det fungerer. 

  • Stripe:

Stripe er vår standard betalingsmetode for kortbetalinger for Pro- og Premium-lisenser. For å bruke Stripe må du registrere en konto på www.stripe.com og så sende API-nøkler (et slags passord) til oss slik at vi kan legge det inn i påmeldingssystemet. Det koster ingenting å registrere seg i Stripe, men de tar provisjon av betalingene. Les mer på stripe.com. 

  • Faktura: (Vanlig, EHF-ordre eller OCR integrasjon)

Fakturabetaling er nå kun tilgjengelig for Premium-kunder. For å bruke fakturabetaling må løsningen konfigureres av oss. I tillegg må følgende defineres for Mitt firma:  Org.nummer, adresse, telefon, epost og kontonummer. IBAN, SWIFT, webadresse, fax og leveringsbetingelser kan også defineres om man vil ha det med.

KIDnummer og nets-integrasjon må konfigureres av oss. Ta kontakt.

  • PayPal:

Vi har gått bort fra PayPal som standard betalingsløsning, men for å bruke det må du som kunde selv sette opp en konto hos PayPal og sende oss API brukernavn, passord og signatur.

  • Nets

NetAxept kan benyttes som kortbetalingsløsning.

  • PayEx

PayEx kan benyttes som kortbetalingsløsning.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss