Hvordan setter jeg opp betalingsløsningen for påmeldingssystemet?

For Pro- og Premium-lisenser kan påmeldingssystemet håndtere kjøp og salg av produkter, men vi bruker eksterne betalingsløsninger som dere selv må sette opp. Det er altså ikke vi som håndterer selve betalingene, men vi holder oversikt over betalinger som er gjort/ikke gjort, hvilke produkter som er kjøpt osv. Dersom Faktura er aktivert for aktiviteten, så vil det også lages en faktura i Pindena som sendes deltager sammen med påmeldingsbekreftelsen (men selve betalingen skjer til deres regnskapssystem). 

  • Faktura: (Vanlig, EHF-ordre eller OCR integrasjon)

    Fakturabetaling er nå kun tilgjengelig for Premium-kunder. For å bruke fakturabetaling må løsningen konfigureres av oss. I tillegg må følgende defineres for Mitt firma: Org.nummer, adresse, telefon, epost og kontonummer. IBAN, SWIFT, webadresse, fax og leveringsbetingelser kan også defineres om man vil ha det med.

    KIDnummer og nets-integrasjon må konfigureres av oss. Ta kontakt.

    Ønsker dere en integrasjon mellom Pindena og deres regnskapssystem, så må dere be om et tilbud fra en utviklingsleverandør som kan hjelpe dere med dette. Pindena har egne FAQ's for utviklere for denne prosessen.
  • Kortbetaling: 

    Stripe:
  • Stripe er vår standard betalingsmetode for kortbetalinger for Pro- og Premium-lisenser. For å bruke Stripe må du registrere en konto på www.stripe.com og så sende API-nøkler (et slags passord) til oss slik at vi kan legge det inn i påmeldingssystemet. Det koster ingenting å registrere seg i Stripe, men de tar provisjon av betalingene. Les mer på stripe.com. 

    Andre kortleverandører som kan benyttes er:
    Nets / Netaxept, PayEx og PayPal

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss