Hvordan oppretter jeg en ny bruker?

For Basic, Pro og Premium-kunder er det bare å gå til tannhjulet øverst i høyre hjørne.
Der klikker du på Brukere som står under Mitt firma.  


For å opprette en ny bruker:

  1. Klikk på knappen +Ny bruker.  
  2. Så vil du se at det ser ut slik som på bildet nedenfor. Legg inn den nødvendige informasjonen, ihvertfall navn og e-postadresse. 
  3. Lag så et passord til brukeren. 
  4. Huk av for "Send e-post til brukeren med nytt passord" dersom du ønsker at systemet skal sende innloggingsdetaljer til brukeren (fra versjon 5.8.0).
  5. Husk å lagre før du går videre.

For versjoner før 5.8.0 må informasjonen til den nye brukeren sendes manuelt, slik at den kan logge seg inn og endre til et valgfritt passord.

For Enterprise, se "Hvordan legger jeg brukere i riktig avdeling (Enterprise)?"

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss