Velkommen som kunde!

Velkommen som kunde hos Pindena! 

Versjon 7

Dere har nå tilgang til påmeldingssystemet og kan følge denne listen for å komme i gang.

Gå gjennom innstillinger

  1. Legg til flere brukere i systemet.
  2. Automatiske GDPR-innstillinger. Automatisk sletting aktivert med innstillinger for å slette deltagere etter 1 år, og automatisk sletting av sensitiv data er aktivert for 90 dager. Dette gjelder etter avholdt dato, og dere kan endre disse innstillingene selv, enten varigheten eller å skru det helt av, men vi anbefaler at dere beholder disse. Les mer i forhold til til personvern og GDPR
  3. Legg inn en firmalogo som vil vises øverst i alle påmeldinger.
  4. Velg om dere vil benytte kortbetaling eller Vipps for deltagere og/eller sende ut faktura via Pindena så meld gjerne ifra hvilket regnskapssystem dere har, om dere ønsker integrasjon med Tripletex, Power Office Go eller Visma Enterprise.
  5. Det er mulig å sende opptil 7000 e-poster på en gang.
  6. Gi oss beskjed hvis dere skal bruke iFrame for å vise skjema på egen nettside.

Begynn å lage aktiviteter

Når du skal starte å bruke systemet vil du se at det er forklaringer på de fleste steder.

Disse kan være nyttige å lese. Bruk vår hjelpeside til å lese om fremgangsmåter.

Vi har også flere opplæringsfilmer dere kan se på. og opptak fra webinar.

  1. Kontroller e-postadresser i “Svar til”.
  2. La spam-filteret "reCAPTCHA" være på, det minimerer sjansen for spam-påmeldinger.
  3. For å skjule aktivitetslisten, gå til Forsiden i venstre meny og huk av "Vis aktivitetsliste". 

Merk: Denne artikkelen er skrevet på tvers av de ulike lisensene. I funksjonslisten kan dere se hva som inngår i deres lisens. 

For hjelp, kontakt oss på e-post: support@pindena.no eller ring 33806501.

Svarte dette på spørsmålet ditt? Takk for tilbakemeldingen There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss