Velkommen som kunde!
Velkommen som kunde hos Pindena!
Versjon 6
Dere har nå tilgang til påmeldingssystemet og kan følge denne listen for å komme i gang.
Gå gjennom innstillinger
- Legg til flere brukere i systemet.
- For nye kunder fra høst 2022, er automatisk sletting aktivert med innstillinger for å slette deltagere etter 1 år, og automatisk sletting av sensitiv data er aktivert for 90 dager. Dette gjelder etter avholdt dato, og dere kan endre disse innstillingene selv, enten varigheten eller å skru det helt av, men vi anbefaler at dere beholder disse. Les mer i forhold til til personvern og GDPR.
- Legg inn en firmalogo som vil vises øverst i alle påmeldinger.
- Velg om "Min side" skal vises for deres deltagere.
- Velg om dere vil benytte kortbetaling eller Vipps for deltagere og/eller sende ut faktura via oss, meld gjerne ifra hvilket regnskapssystem dere har, om dere ønsker integrasjon med EHF-ordre eller integrasjon med Tripletex eller Visma Enterprise.
- Hvis du har bestilt design, trnger vi noen elementer og mer info fra deg. Vennligst fyll ut dette skjema.Send oss detaljer i dette skjema hvis du har bestilt design.
- Skal dere sende ut e-post til mer enn 1000 deltagere, vurder å skaffe en SendGrid konto.
- Gi oss beskjed hvis dere skal bruke iFrame for å vise skjema på egen nettside.
Begynn å lage aktiviteter
Når du skal starte å bruke systemet vil du se at det står spørsmålstegn ved mange av funksjonene.
Disse kan være nyttige å lese. Bruk vår hjelpeside til å lese om fremgangsmåter.
Vi har også flere opplæringsfilmer dere kan se på.
- Kontroller e-postadresser i “Svar til”.
- La spam-filteret "reCAPTCHA" være på, det minimerer sjansen for spam-påmeldinger.
- For å skjule aktivitetslisten, gå til Forsiden i venstre meny og huk av "Vis aktivitetsliste".
Merk: Denne artikkelen er skrevet på tvers av de ulike lisensene. I funksjonslisten kan dere se hva som inngår i deres lisens.
For hjelp, kontakt oss på e-post: support@pindena.no eller ring 33806501.