Versjon 7.2
Versjonslogg for versjonene 7.2.0 og 7.2.1.
Versjon 7.2.0
27.10.2023
Nye funksjoner:
- Kan ha flere ansvarlige personer på en aktivitet.
- En aktivitet kan deles med flere avdelinger.
- Dansk oversettelse.
Endringer:
- Navnet til den som fylte ut skjemaet vises øverst i høyre hjørne av pdf-vedlegg (faktura/ordre/kvittering).
- Navnet på Påmeldingsansvarlig (tidligere Registrar) er fjernet fra listen med deltagere i pdf-vedlegg.
- Endret betegnelse fra Systemadministrator til Systemeier.
- Nye sjekker for å hindre at Fra- og Til-datoer legges inn i feil rekkefølge.
- Endret starttidspunkt på ordrerapporten for å unngå at det tar lang tid å åpne den mot slutten av året.
- Mulighet for å skru av søkefeltet i aktivitetslistene i frontend.
- Forbedret mange tekster i systemet.
Bugfiks:
Fikset en feil som gjorde at ...
- aktiviteter ble publisert for tidlig eller for sent ved kopiering fra en eksisterende aktivitet.
- nedtrekksmenyene i Egendefinerte felt ble delvis skjult.
- brukerne kunne velge språk på nye aktiviteter med Basic-lisens.
Versjon 7.2.1
07.11.2023
Bugfiks:
Fikset en feil som gjorde at ...
- superadmin bare fikk se sms-utsendelser fra sin egen avdeling i SMS-rapporten.